Menu

IASI: 0232 206 180 | 0752 245 226

BRAILA: 0339 110 802 | 0745 399 196

5 sfaturi pentru a fi in formă dimineața

Uneori, ridicarea din patul cald și confortabil, dimineața, este o adevărată provocare.  Nu suntem cu toții persoane matinale, însă există câteva trucuri prin care rutina de dimineață poate fi îmbunătățită:

  1. Mișcare

Câteva întinderi blânde înainte de a ieși din pat vă vor activa corpul și vă vor pune sângele în mișcare.

  1. Fără telefon

Potrivit statisticilor, peste 30% dintre oameni se uită la smartphone-ul lor în primele 5 minute după trezire. Întrerupeți această rutină. Privitul la ecranul telefonului crește imediat nivelul de stres.

  1. Bună dimineața, soare!

Trageți perdelele și draperiile pentru a lăsa lumina să intre în cameră: lumina trimite un semnal creierului dvs. că este timpul să fiți treaz și să oprească producerea de melatonină, un hormon care reglează somnul. Totodată, deschideți ferestrele pentru a inspira aer curat.

  1. 5 minute

Oferiți-vă 5 minute liniștite dimineața. Bucurați-vă de acele minute pentru a vă bea ceaiul sau cafeaua, gândiți-vă la ceea ce vreți să faceți în acea zi sau chiar să scrieți câteva motive de mulțumire. Ziua este mai bună atunci când o începeți într-un mod pozitiv.

  1. Micul dejun

Nu aveti timp pentru un mic dejun gustos? Aproximativ 18% dintre bărbații și 13% dintre femeile cu vîrsta cuprinsă între 35 și 54 de ani sar peste micul dejun. Ce părere aveți despre o trezire cu 15 minute mai devreme? Un mic dejun nutritiv vă oferă energie și menține un nivel mai stabil al glicemiei în timpul după-amiezii și serii. Astfel, scad șansele de a apela la gustări nesănătoase în timpul zilei.

▲ SUS