Menu

IASI: 0232 206 180 | 0752 245 226

BRAILA: 0339 110 802 | 0745 399 196

Antrenează-ți mintea pentru fericire

Cel mai adesea, mintea noastră se concentrează pe ce nu merge bine și imperfecțiuni, însă nu trebuie să fie tot timpul așa. Putem spune că mintea are două moduri de funcționare:

- Pe pilot automat, 50%-80% din timp, când mintea hoinărește, se axează pe amenințări și riscuri, sarcini nerezolvate, plictiseală.

- În modul concentrare, când sunt procesate informații noi sau interesante ori când ne simțim bine.

Planul 5-3-2 cultivă recunoștința și compasiunea, prin trecerea în modul concentrare. Acest plan transformă conectarea cu ceilalți și modul în care sunt percepute diferitele momente ale vieții.

5 oameni. Începe fiecare zi cu recunoștință

Din momentul în care te trezești, începe-ți fiecare zi gândindu-te la 5 oameni cărora le ești recunoscător.

Vizualizează-i în mintea ta și mulțumește-le, în sinea ta.

3 minute. Iubire și noutate

La finele zilei, petrece trei minute cu cei apropiați, ca și cum nu i-ai fi văzut de luni de zile. Fii în mod autentic interesat de ei, fără a încerca să-i judeci sau să-i îmbunătățești.

2 secunde. Privește-i pe ceilalți în mod diferit

Spune în sinea ta “Îți doresc numai bine.” în primele două secunde când întâlnești pe cineva. Alege conștient să ai o abordare pozitivă, înainte de a-i judeca și eticheta în mod negativ pe cei din fața ta. 

Crearea de noi obiceiuri, precum cele de mai sus, va îmbunătăți starea ta de spirit și vei fi tot mai puțin pe pilot automat și mai mult într-o stare de concentrare și fericire.

Sursa: Clinica Mayo SUA

▲ SUS