Menu

IASI: 0332 80 27 63 | 0740 034 141

BRAILA: 0339 407 400 | 0741 061 793 | 0745 399 196

Echilibrul viață personală-loc de munca

Activitățile de zi cu zi, reponsabilitățile de la locul de muncă, angajamentele familiale și viața în general pot deveni adesea copleșitoare, o sursă de stres greu de gestionat. Iată câteva sfaturi utile pentru a face față acestor provocări:

  1. Faceți o listă pentru a da prioritate aspectelor cu adevărat importante. În general, cei mai mulți oameni pot face față doar unui anumit număr de provocări în fiecare zi. Prioritizați lista în ordinea importanței pentru a îndeplini cele mai importante sarcini;
  2. Evitați multitasking-ul. Concentrați-vă pe o singură activitate la un moment dat pentru a vă duce la bun sfârșit munca. Dacă încercați să faceți multitasking, puteți deveni distras și poate dura mult mai mult pentru a finaliza proiectul la care lucrați;
  3. Acordați atenție îngrijirii propriei persoane. Dormiți suficient, faceți exerciții fizice în mod regulat și mâncați alimente sănătoase. Încercați să dormiți aproximativ șapte până la nouă ore în fiecare noapte.
  4. Ideală este includerea activității fizice în programul fiecărei zile; sunt recomandate cel puțin 30 de minute de activitate fizică în majoritatea zilelor săptămânii. În acest sens încercați să mergeți în pas alert, să înotați, să mergeți cu bicicleta sau să faceți jogging pe o bandă de alergare.
  5. Mâncați o dietă sănătoasă, incluzând o varietate de fructe și legume, cereale integrale, carne slabă de pasăre și pește. Evitați excesul de zahăr, sodiu și grăsimi.

Folosind aceste sfaturi simple, stresul zilnic poate deveni mai ușor de gestionat.

▲ SUS
Schimba preferintele pentru cookie-uriu