Sănătatea mintală

Bolile mintale se referă la o gamă largă de probleme de sănătate mintală, fiind tulburări care afectează starea de spirit, gândirea și comportamentul.

Aici sunt incluse depresia, tulburările de anxietate, schizofrenia, tulburările de alimentație și comportamentele de dependență.

Nu există o cale sigură 100% de prevenire a afecțiunilor psihice. Cu toate acestea, luarea de măsuri de control a stresului, de creștere a capacității de adaptare la dificultățile inerente ale vieții și de consolidare a încrederii în forțele proprii sunt factori esențiali de menținere a sănătății mintale.

Somnul suficient, alimentația sănătoasă și activitatea fizică regulată sunt importante. Încercați să mențineți un program regulat al meselor. De asemenea, este recomandată o discuție cu medicul în cazul unor probleme cu somnul sau dacă există întrebări legate de regimul alimentar și de activitatea fizică.

Fiecare afecțiune mintală are propriile semne și simptome. Ajutorul medical de specialitate este necesar când se înregistrează o anxietate excesivă, schimbări profunde ale obiceiurilor de somn și alimentație, incapacitatea de gestionare a problemelor zilnice, depresia prelungită și apatia, schimbările extreme de dispoziție sau furia/ostilitatea excesive, alături de comportamentul violent.

Multe persoane cu afecțiuni mintale consideră astfel de semne ca fiind parte firească a vieții, considerându-le o rușine ori slăbiciune personală și evitând ideea unei consilieri din partea unui medic, psiholog ori psihoterapeut.

Ignorarea bolilor mintale poate conduce la probleme emoționale, comportamentale și fizice precum conflicte familiale, izolare socială, dependență de alcool, tutun și droguri, sistem imunitar slăbit ce favorizează apariția infecțiilor, probleme cardiace și alte afecțiuni.

Altele din această categorie: « Obezitatea la copii Analize hepatită »